2006-04-18 | 14:59:14

Picking up a signal

... never heard before.

lovet är slut nu och det känns rätt ok, men inte skönt.
Är rätt nöjd med mitt liv nuförtiden, inte mycket att klaga på. Varför ska man klaga?!
Det ända som kanske skulle ha varit en bonus är en pojkvän, men det kan man inte beställa på internet precis ;)

Iallafall, i helgen hade jag det riktigt kul =)
i fredes kom emma kvist hit och då gjorde vi det vi ALLTID gör ÄTER! :D
Sen när jag hade lämnat henne vid bussen stack jag hem och väntade på crille och macke, vi hade ett litet kafferep med KLADDKAKA och ingen kaffe! Sen kom matilda med. najs i brallan. Skrattar till tusen med dom dära personerna, dom är gaaaalna!

lördag låg jag i sääänge lääääänge! Sen ringde karolina,min stora syster, och jag stack till henne, målade ägg med matilda den lilla, stack hem vid 10. matilda Twilla ringde vid 11 kom på ett litet besök följde med henne ut,

söndag gick upp tidigt, stack till mölle, härligt väder sol och fint! Åt påska middag där. Träffade micka och madde =) Hemma igen stack jag till macke och lekte med guran, emma, macke och friberg, vid halv 8 stack vi och handlade litta och senare åkte vi hem till mig, jag och emma åt hamburgare och bakade kladdkaka , like that!

Igår var min flottedag gjorde inget vettigt alls!

Ska snart kila och plugga, eller ja göra matte så man kan får sovmorgon imorgon ; )

Puss

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!