2006-12-24 | 13:20:40

God Jul!


45685-6Nu har julafton kommit. Tiden har gått snabbt, det är helt sjukt. Känns som igår som det var sommar och vi var i husvagnen med jim och kenth! Men då kan man tänka såhär också då är det imorgon som vi är i husvagnen igen med jim och kenth.
Om 1½ år så har jag slutat gymnasiet. Tiden efter det är oviss, men jag vet att jag ska plugga vidare men till vad vet jag inte.
Om 1 timme cirka, ska jag ner till Karro, Mattias och Matilda och fira jul med dem + Lena och Kurt.  Jag har bara hittat 2 julklappar till mig än från mamma och pappa. Hoppas ju på mer men det är innehållet som räknas. Kanske blir en snål jul iår. Jag och alex pungar ju ut pengar av dem hela tiden, Inte riktigt så nej. Men men, det är trots allt tanken som räknas!

Imorgon kommer uppdatering om vad jag har fått!

Love and like

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!