2006-12-23 | 13:45:02

Goder middag goder middag

vick
... både herre och fru.
Jag har varit lite dålig med att göra blogginlägg här ja. Men jag får nog skärpa mig nu ja och det ska jag mest troligt göra med :p
Dagen innan dopparedag, dvs jag har 1½ år kvar i skolan sen är det dags för vuxenlivet på riktigt. Hur det kommer att kännas vet jag inte! Skolan har varit lite hipp som happ, ibland hatad och ibland älskad. Saknar ibland hur det var innan. Men saker och ting förändras.
Vad jag ska få imorgon har jag ingen aning, hoppas på ett rosa playstation 2 men det lär jag inte få :( 
Jullovet, inget planerat mer än gothia.

Love and like!


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!