2006-12-25 | 17:17:34

Julen är snart förbi.

45685-7Julafton avklarad och även snart juldagen. Kan nog säga att jag upplevde min bästa julafton igår, lagom lugn och lagom mycket paket! Själv fick jag ett Thomas Sabo armband, presentkort, parfym, grytor, kakformar, halsband, pengar och trosor. Idag fick jag mer presentkort och även strumpor. Alltid bra att ha.
Ikväll ska jag till Möj och kolla på american pie 5, naked mile. Den är skit bra, tredje gången gillt. Vet inte om det bara blir jag och My eller om Emma och Emmy kommer med.
I veckan blir det antagligen shopping, ska köpa en V-berlock till mitt armband. kommer bli skit fint! Sen ska
jag köpa nya byxor med!


Love and like


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!