2006-12-30 | 23:00:51

mama

... we all go to hell.

Idag är det lördag men jag skrev inget igår så jag får väl börja med gårdagen!

Igår hade jag kafferep med My och Guran. Vickans goda kladdkaka! När de hade stuckit fick vi gäster, Görgen och Helene. Sen kom ännu en till gäst, eller man kan kanske inte kalla Babe ♥ för en gäst?! Vi (jag alex och jim) gjorde lite allt möjligt, kollade på tv och fjantade oss. Sen stack vi till ida och emelie där det var en folksamling. Sen cyklade vi hem lagom till att babe skulle hem. Sen gjorde jag inte allt för mycket satt vid datorn och segade mig.

Idag blev jag väckt vid 12 av mamma. Satte mig vid datorn och sen gjorde jag frulle. Var riktigt seg idag tog mig typ 3 timmar innan jag fick tummarna ur röven och klädde på mig en tröja. Sen kom alexs kompisar ida och emelie. Jag och alex städade och städade för det skulle vara rent tills att mamma och pappa kom hem. Och det var det :)

Senare ikväll lär jag nog bara sitta vid datorn! I guess! ;)

Imorgon är det nyår och då blir det partajande för hela jävla slanten :)
Har inte så mycket mer att skriva nu!

Love and like


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!