2006-12-26 | 16:28:19

this is the end

... you know.

Goddag!
Igår var jag hos Möj och kollade på american pie 5. Sen efter det fjantade vi oss som små 10åringar! ROWLIGT! Så bestämde vi att vi skulle shoppa i klippan idag. Men det sket ju sig för jag kom på när jag cyklade hem att det är stängt i klippan idag ;) Men jag skulle gå upp halv 10 ändå, men vaknade inte då, vaknade 10 i 11 ;) skulle vara hos my 11 egentligen. Så ringde henne fortsom fasiken. bestämde att vi skulle sola nu i eftermiddags. Jag ringde och beställde tid så vi cyklade ner till idrottshallen :) Skönt som fasiken.
Imorgon blir det mest troligt väla på ett eller annat vis, antingen buss eller blir vi skjutsade ;) Sen blir det bio. Göta kanal 2 har hört av jim att den suger. Vilket jag redan visste ;) Men det går inte att ändra på det beslutet.

Love and like

Kommentarer;
Möjan!

Tack för igår & förgår! Mkt trevligt! Haha de bästa va nog bubbels! :D

2006-12-27 kl. 16:15:22

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!