2006-12-28 | 17:29:45

We can’t cry

... the pain away.

Igår var jag på väla och sedan i ängelholm med kusinen + moster och "morbror" och kollade på bio.
På väla handlade jag en berlock till mitt armband, byxor och trosor. Hel nöjd. Sen när jag pratade med Möj, så hade jag köpt exakt likadana byxor och trosor som hon har så nu är båda två skitsnygga!
Bion sög! Göta kanal 2 som sagt. Sen var det kinaresturang som gällde!

Idag har jag bara slappat i princip, träffade Kenth och Jim inne i Klippan innan.
Träning ikväll riktigt sen träning så det blir väl att sova sen.
Imorgon vet jag inte riktigt vad det blir, kanske leka med sean eller jim. Men bara kanske.

Love and like

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!