2006-02-23 | 21:08:16

brist på annat

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Röd marwin jacka 1½ år gammal och min väst
2. vad använder du just nu för skor? svarta le qoc sportif(sportiga tuppen) och svarta loafers
3. favoritfärg på kläder? ingen,
4. favoritmaterial på kläder? ingen speciell
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? cheap monday byxor
6. favoritaffärer? alla som har bra kvalitet till en bra päng:p
7. favoritmärke? inget sådär

GREJER
vad har du för:
2. plånbok?
fejk louis vuitton
3. smycken? min konfermationsring, mina pärlörhängen
4. solglasögon? har typ 5 par st eller något
5. nagellack? GULDIGT FRÅN ORIFLAME
6. mp3? denver,
7. mobil? sonyericsson k700LIVE

BLANDAT
1. var har du i din:
a) jackficka just nu? pengar, nycklar
b) handväska eller liknande just nu? plånbok, 1 kr som ligger löst, kvitton
2. vad är du beroende av? mobilen, datan och mina kompisar :D
3. vilken sorts lipsyl använder du? mammas hemma gjorda
4. vad tror du på? mamma
5. vad köpte du senast? en svart bh
6. har du nåt husdjur? en katt 
7. vad bor du i? villa



Party imorgon!

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!