2006-02-12 | 11:40:58

förskyld,

Heeeeeeeeej!
Idag känns det som en riktig skrivare dag =)

Igår gick jag upp vid halv 8, åkte till välaområdet lite över 9, först var vi på K-rauta sen Ikea och tillsist ♥väla♥. Där köpte jag lite, eller mamma betalade hälften typ. Men det blev iaf en blå sportbh, skor, mössa,smink&hårspray och ett par nya shorts. Träffade även emma my friend.

Sedan bar det av till idrottshallen och tittade på herrarna, det var även en pizza tävling och vårt lag vann nog inte. Men herrarna vann med 7 - 1 götte. Älskar alla mina kääära åby ibk tjejer. NI gör min dag bättre.

Sen gick jag & alex till stationen för att möta båtsman, aka emma kvist. Där träffade vi en rätt konstig tjej innan mamma kom och hämtade oss, jag bara okaj okaj! Sen hyrde vi FILM american pie the band camp. Det är ju som vanligt, jag och båtsman sitter alltid och glor på tv och snuskar i oss en massa med mat, men trevligt är det! Sen när hon skulle hem ringde johanna och undrade om vi ville med ut och gå med henne och hennes käraste, alexander. Vi gick upp till jouran där Britt skulle hämta emma. Sen gick jag, Johanna och Alexander.

Idag ska jag nog inte göra alltför mycket. Vill leka med någon, ska ringa emmy pemmy senare. Ska även städa och plugga lite.

Love and like

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!