2006-02-07 | 17:12:04

förvänta dig det värsta

Inatt sov emmy här :p
somnade rätt snabbt igår ändå =) skönt att sova ut för engångs skull!

ska snart fixa det sista med min redovisning till torsdag , fick musiken idag,
annars idag har jag varit i skolan och när jag kom hem bakade jag KOLAKAKOR :D mums!

Idag i skolan när jag hade slutat följde jag med guran & martin, aka min lillebror, till deras mattelektion. När man hade satt sig ner så bara hör man någon skrika "OJ KOLLA EN BRUTTA I KLASSEN!"
Annars var den väl som våra :P fast utan tjejer, okej guran är en tjej ibland  KILLE ALLTID;P

i want to sleep so long that you'll die!

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!