2006-02-22 | 17:23:46

home again.

Kom hem för cirkus en timme sedan!
Har haft superduper trevligt!
I måndes kom emma och emmy vid 10 tiden eller något!  riktigt härligt!
vi skulle sätta igång en dvd film men allt gick åt pipan! det ville inte funka så vi fick titta lite på tv men det blev inte länge det.
Gick upp vid 8 stack till tandläkaren, dom två små sömntutorna sov till 10, 20 sa dom. jag kom 11 och då var dom fortfarande i pyjamas, åh vad jag älskar dom två busungarna!
stack senare in till stan och gjorde den osäker. köpte inte såå mycket när dom var med, bara den nya maxfactor mascaran och klämmor, när dom hade åkt hem stack jag vidare ut på stan, hittade en bh och ett guldskärp. Blev nöjdinöjd!
Sen gick jag till knutan, mötte emmski där =) sen åkte vi till oj och handlade tillbehör till tacosen, sen till tasty house och handlade SVINE GOTT GODIS! sen mööööös vi hela kvällen, vid 9 stack vi in till stan igen och hon tog bussen hem vid 20 i 10 stannade kvar till kvart över 10 med kenny, johans kompis.
Idag på knutan träffade jag johanna x2 och sandra, åkte med samma tåg hem! kul!

Loveand like!

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!