2006-02-10 | 22:27:28

Os-invigningen

hejhej!
Idag ska jag inte ha en massa gnäll i min blogg, känner inte för det! Guran säger att jag gnäller förofta!
Kollade nyss på google.se på guran, då kom det fram om FANTOMEN! det har jag aldrig kopplat till innan, men nu när jag tänker till, Guran från djunglen, fantomen bor i djunglen.
Pusselbitarna börjar falla på plats :P Men vår guran är ju inte så brun!

Ska snart kolla på bb och sen sova!
ska till väla imorgonbitti och sen ska jag titta på H3 matchen.

Ingen speciellt lång blogg idag. men imorgon skriver jag KANSKE en långis!

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!