2006-02-15 | 15:59:22

små tankar blir stora

Ursäkta felet igår! Det skulle inte vara OC utan Desperate Housewives!

Vi ska till båstad på fredag och spela match, och då började jag tänka på att man kanske skulle titta till mormor och morfars minnes lund. 
Sen igår när jag skulle sova tänkte jag mer på dem. Gud vad jag saknar dem även fast att jag var liten när de dog, så minns jag så fruktansvärt mycket. Morfar hade alltid godis inne i vardagsrummet, svarta ferarribilar, jag minns även hans plastöga, mormors peruk. Jag minns sista gången jag träffade mormor, var på sjukhuset i ängelholm, vi gick ifrån hennes rum bort till cafeterian, jag var väll 5½ eller något, och när vi kommer dit fick jag välja VILKEN glass jag ville och jag valde solero, den gula. Tänk detta är trots allt 11 år sedan, sjukt. Mormor har bara varit med 1/3 i mitt liv, morfar var inte mycket längre, han var min bästis, allvarligt så fäller jag nu några tårar när jag skriver detta. Även att det är 11 respektive 10 år sedan dom dog saknar jag dom fortfarande, många har kvar alla deras mor och far föräldrar men jag har ingen. men sånt är livet, får bara hoppas på att mina barn får ha sin mormor och morfar och farmor och farfar längre än vad jag hade, jag har aldrig haft en farfar ens, farmor var inte speciellt länge i mitt liv.

aja ska plugga lite snart!

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!