2006-01-21 | 09:13:14

fy farao

börjar vilja ha en ny säng nu asså! har sovit riktigt kasst nu hela jävla veckan!
I natt somnade jag 3! det är inte kul när man vet att man måååste upp vid halv 8 - 8!

Hatar det verkligen!

Aja sånt är väll livet! Idag är det Innebandy match snart, vi ska fan slå dom tjejer!

Idag blir det nog en bra dag hoppas jag;

  1. Innebandy match
  2. Kanske leka med emma och emmy,
  3. Äta tacos =)
  4. Åka till sarah och ha skoj
  5. Kanske ekebo om det inte är oväder, annars blir vi hos sarah!
Ja det är då min dag!

ANMÄL ER TILL RENA RAMA ROLF KVÄLL I GURANS ELLER MIN GB,  Tjockathourmedt  och Wectorja!

Nej nu ska jag faktiskt kila och packa klart ALLT =) ihhh, me love it!


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!