2006-01-16 | 16:09:07

moln moln moln

Idag har det varit en lite tråkig dag, bara moln och inget kul på himlen alls. Dagen är ju inte så kul i skolan heller tyvärr! börjar ju på tyskan, men jippidå! men jag har mina kompisar att tacka :D
När jag kom hem gjorde jag marängsviss och hade glass krig med alex, hon blev sur på mej,
sen har jag läst harry potter. är lite seg på den läsningsfronten, har haft boken as länge och är på sidan 500 av ca 650 ;)
Imorgon ska jag till hbg mina hallonbåtar och shoppa lite till ekebo, eller ja emmy och emma skulle väll handla något jag är luspank, men sånt är livet.
lyssnar just nu på en låt som gjordes för det med tsunamin, den är sorglig. minns att jag grät till den hur länge som helst då. är en sån snyftare för ingenting. Grät tilloch med igår till en film på femman, den hette något med million dollar murder eller något sånt iaf, när pappan dog och det var minneshögtid, shit my gad mitt golv var nästan helt vått,
Träning ikväll!
ME LÖV IT!!!

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!