2006-01-18 | 08:16:36

mörkt mörkt mörkt

hejhej!
Igår var det en härlig dag, bara lite kall.
Efter att vi hade varit i helsingborg stack jag och emmy hem till mej och emma till sig.
Senare var det herrmatch i idrottshallen så vi pallrade oss dit. Inte emma hon orkade inte :/.
Men herrarna förlorade :/ Vår hejarklacks insatts var lite svag nu, får börja öva upp rösterna igen ;)

Idag händer nog inte så mycket, skolan och sen ska jag plugga lite på tyskan thats it!
Sova med i eftermiddag tror jag. Är så fruktansvärt trött så det är inte sant.
Sover inte alls bra, tur att man har lite sovmorgon idag men vaknade av Alexandra.

Båtsmaaaan where are you ?

F16

Ha det finemang alla ni som läser min blogg

(19,33)
shit vad jag är trött asså, dagen har inte precis gått snabbt. kom hem vid 3 tittade på tv och lite sånt, och nu har jag pluggat den jäkla tyskan, ibland undrar jag varför jag valde det ett år till men sånt är livet.

ska soooova hela jävla kvällen!

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!