2006-01-25 | 18:58:49

stickwithu

MUSIK ÄR MITT LIV!

Jag har tänkt lite på detta sista tiden nu, tänk så är man kär i någon gammal kille fast att man inte vet om det. Inte för att jag vet om jag är det, men jag skulle inte kunna tänka mej det just nu, jag tänkte mest på matilda och oskar ♥, Härligt alltså! Ibland tycker jag det är så jävla härligt att vara singel men ibland vill jag bara ha en som jag vet älskar mej innerst inne, undra när den kommer.

Idag har det varit en seg dag! slutade 14,40 stannade kvar och gjorde lite svenska tog bussen hem kl 4 :p
Har pluggat och ätit, har bara tagit en lite paus, det behöver man ibland :P
Ikväll ska jag kolla på malmvägen tror jag!

ÅBY IBK!

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!