2006-03-29 | 18:32:34

inget att säga

... så enkelt är det alltså.  

Hallå ja! Studiedag igår! Var hos tandläkaren och sen i hbg!
Har inte varit vid datorn så mycket de senaste dagarna, det förklarar att jag inte har skrivit någon blogg!
Men måste skärpa mig lite till att försöka att komma ihåg det! annars är det ju ingen mening med att ha en blogg om man inte skriver, då kan ingen läsa den. Det vet jag inte om någon gör heller men det är skönt att skriva en massa skit här i denna härliga blogg! Den som kom på bloggen ska få all heder av mig i dag!
Sitter just nu med mina biggesolglasögon! som jag köpte igår föresten!

Någonting jag vill dissa är LUNARSTORMS blogg! den suger till max!
Någonting jag vill hissa är mina UNDERBARA kompisar!
Någonting jag vill dissa är skolans alla LÄXOR! tackvare dem vill jag spy!
Någonting jag vill hissa är min mobiltelefon!


Lyssnar just nu på Sebastian - stay real. han har skön musik 1000 gånger bättre än agnes! Sorry alla agnes fan! men jag föredrar sebbe!
Nirvana har även ett skönt sound i sina låtar från 1991! curt cobain som jag tycker är/var het, snygg, grym ja allt vad man kan säga om honom. Synd att han fick det slutet som han fick, jag är ju singel ;)
På tal om singellivet, jag ska vara singel så länge som jag bara orkar! Eller iaf tills jag hittar en som jag tycker skitbra om! Och det finns det ingen just nu! Men Han kanske kommer vem vet?!

Orkar inte skriva så mycket mer men ha det finebang!


Puss och smek!

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!