2006-03-10 | 18:40:43

staring at a photograph

...of where we jused to be.


FILMKVÄLL IKVÄLL! OYEAH!


vet inte när dom kommer men det är väll om 40 minuter eller något så jag sitter här istället för att städa! det är roligare! Har mycket att göra i helgen så jag vet inte hur mycket tid jag får över till datorn ;) men jag kan säkert sno lite tid av något annat just för att få sitta här ♥. haha nej nu överdriver jag,

Helgen är som följande ;
Kanske väla imorgon, plugga, gäster imorgon kväll
söndag match 11 och kvart över 1 sen så blir det hurry hurry till halland till min kusin som har fyllt 15 YEHOOO!
prov på måndag jippi!

puss and goodbye!

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!