2006-03-07 | 19:17:34

stjärnor små

45685-4

Ni är mina stjärnor! Det är ni som gör min vardag till en underbar vardag!
Jag längtar 24/7 på att få  komma iväg till innebandyn och träffa er
allesammans! F16 ett unikt lag!


Har kommit på en liten sak!
Jag skriver inte blogg så ofta längre! shame on me! Nej jag måste verkligen
komma igång med det på riktigt igen! Ska skriva varje dag jag sitter vid datorn!
LOVAR! påminn mig om jag glömmer det ;)
Skolan idag var rätt kul och kort! vilket mina lektioner är imorgon! HAR 2
STYCKEN LEKTIONER
! det är fan gott!
Jag har blivit av med min miniräknare! får betala 150 kr till skolan för att få en
ny BEGAGNAD! lyckat!
Jag vill hellre få en ny plattång! ska nog beställa den på internet, 100kr billigare.
Vill även ha en Lyle & scott piké!

DH idag på tv! I'll be by the television!

Pussisuss

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!