2006-03-02 | 20:47:55

wectorja - viktoria

god kväll!
Dagen har varit helt ok , förrutom mina humörsvängningar,
har försökt att dölja dom men på träningen gick det inte.
Bara brast. Det som gjorde att jag brast var för att en person
inte har tränat på minst 4 gånger alltså 2 veckor får ändå
vara med på matchen och vi andra sliter röv för att få vara
med. Tycker det är rättså dålig stil. Men ja överreagerade
lite grand. Ska iaf soooova snart och sova till 7 imorgon
måste ta igen alla sömnlösa nätter jag har haft. Ingen bra
anledning men ändå droppen som rann över.
Imorgon är det först skola och att säga hejdå till emma,
hon ska till österrike och åka skidor! LIIITE AVUNDSJUK
jag är eller vad? Sen ska jag hem och sen till klippan igen
ska passa Oliwia, hon är super söt  :) Sen ska jag nog bara
slappa den kvällen!
Lördag ska jag till mörarp och fira mats, han fyller 40 eller
något sådant i den stilen! Sen blir det kaanske bio får la se!
Söndag match kl 16,00 i ljungbyhed! VI SKA FAN KLÅ DOM!


där har ni min helg! ha det fint!
LOVE AND LIKE


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!