2006-03-08 | 16:08:31

your're the boy of my dreams

... jag är kärlekskrank,
Jag vet inte vad det är, för att det är vår. Men jag vill älska och bli älskad.

Ett år som riktigt singel snart,om man inte räknar med det i sommras ;)
Än så länge har jag juklarat mig fint ;P

Skolan var soft idag, sovmorgon sen 2 lektioner och sen hem, slutade 12 :D
GOTT! jag är bara halvtidare.
Måste till väla snart och köpa paket till emmy, ska köpa något till henne, har nog
listat ut vad ;D ska prova ut en fin lyle & scott piké med. Måste bara få lite pengar
i fickan med :P ska jobba itu ;)

Trött trött trött trött trött trött trött trött trött.



Love and like!

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!