2007-04-11 | 14:22:58

here's a little

... song i wrote.

God eftermiddag. Nu har jag påsklov och det är riktigt skönt :) Igår var jag i ängelholm på jobbintervju, de ska höra av sig imorgon om jag får det eller inte så det är rätt nervöst. Annars gjorde jag inte mycket mer igår, tränade bara. Vi fick lotter som vi skulle sälja, 4 st var dvs jag och alex hade 8 st á 25 kr. mamma och pappa köpte alla 8. De är sådana tur apor. Pappa vann 100 kr dvs han gick +- 0 och mamma som aldrig vinner vann 125.

Idag är det en pluggedag så jag får snart gå här ifrån har suttit här förlänge ändå så. Anex ska få datorn så jag är lite snäller ;) muhaha!

Imorgon ska jag och Emma till Helsingborg. Roligt värre :)

Ante, det går inte en enda dag utan att jag tänker på dig. Det är bara så jobbigt, allt är jobbigt. Kvittar hur mycket än vi vill ha dig tillbaka så får vi inte det. Jag vet att du vakar över oss nu men det hjälper inte. inget hjälper så länge du inte är här. Varför?!

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!