2007-04-05 | 18:37:26

if you were a carpenter

...and i were a lady.

Torsdag idag och det är dagen innan lovet officiellt börjar. FY FARAO VAD SKÖNT!!!!
Jag har längtat som in i bomben. Jag vet inte vad jag ska göra mer än att jag ska plugga en hel del. Fullt med prov och sådant efter lovet. Sen ska jag antagligen till Helsingborg med Waltan hon ska shoppa ;)

Ante, du anar inte hur mycket vi saknar dig. Tänk om du skulle ha fattat det innan du bestämde dig. Alla mår dåligt av det. Speciellt din familj och Gabbe. Du anar inte hur jobbigt det är att se ens syster sådär. Det värsta är att man inte har sett att du mådde så dåligt som du gjorde. Jag saknar dig, det gör vi alla som kände dig.
45685-20

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!