2007-04-09 | 19:17:08

six foot six

... he stood on the ground.

Helgen har varit rätt lugn. Fredes körde jag, Karro och Alex till Gabbe och hälsade på henne. Sen var vi på påskmiddag hos matildas farmor och farfar. Hem och sova.
Lördags målade vi påskaägg och sen körde vi på Antes bilbana som matilda har fått nu. Sen gjorde vi inte mycket mer den dagen. Gabbe kom och sov här.
Igår var vi i Mölle och åt mat sen följde jag med Gabbe hem till Bårslöv. Hon har fått det riktigt fint i sin lägenhet. Vi somnade vid 6 och vaknade sen vid halv 9. Kollade på tv och lite sådant.
Idag åkte jag och Gabbe till väla för att fördriva tiden. Jag köpte ingenting mer än en coca cola ;P

Ante, idag såg jag förförsta gången där du körde in i trädet. Där var delar kvar från din bil. Jag var så glad över att du klarade dig den gången, men du är ändå borta nu. Allt är skitjobbigt. Vi saknar dig!

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!