2007-04-27 | 22:23:26

we don't need anything

... or anyone.

Idag var det en väldigt onödig dag, började med att jag gick upp tidigt satte mig på bussen kl 8 och kom på att jag inte började fråns 11,20! vilken nitlott jag drog där. Kom till skolan och kollade på interntvn, jag hade ingen tyska heller så jag hade bara en lektion på 50 minuter idag. Lönt eller inte. Men tiden spenderade jag på körskolan, gjorde tre pärmar som jag klarade galant :) Körkortet börjar komma närmre och närmre :) Får se när det landar i min ficka xD

Imorgon sticker jag och åby flickorna till göteborg och spelar cup. Skönt att få komma bort lite. :) Stannar där tills tisdag så ja, ingen vickan på några dagar.

So long fuckers!

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!