2007-02-01 | 09:20:19

Det är över nu

... och jag som aldrig gillat nostalgi.


Grattis Tandställningen idag fyller du 2 år! JIPPI!


Idag ska vi åka och ta ett sista farväl av Ante, en betungande känsla trycker på mina axlar. Jag kan inte säga att jag inte är rädd för det är jag, jag är skräckslagen. Tänk om det inte ser ut som Ante, tänk då får man fel bild av honom. Jag har aldrig sett en död människa innan. Och den första blir en som betydde extremt mycket för mig, för Gabbe, för många. Jag lyssnar på låten som ska vara på begravningen, känns som att jag vill vara förberedd inför den. Jag vet inte men det känns bra. När man hör den låten så kommer den att väcka fram alla bra minnen av dig Ante. Den låten är perfekt, tycker jag iaf.


Igår fyllde Gabbe år. Det började vi med att åka in till Hbg och klippa oss :) Alla hår blev skitfina!
Idag blir det först Landskrona och sen ikväll är det match som gäller!

Puss  ♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!