2007-02-09 | 20:37:18

det börjar bra nästan intressant

... ja ja men kanske lite för bekant.


åh var ska jag börja?!
Jag vet inte själv. Antes begravning har passerat, det var fint. Eller nej det var ett för svagt ord, det var underbart fint! Finns inga ord för mina känslor just nu. Saknar dig så fruktansvärt mycket. Du har lämnat ett sådant stort tomrum så att det inte går att beskriva. Det kommer alltid att finnas ett tomrum efter dig Ante, absolut ingen kommer att ta din plats i mitt hjärta.

Igår spelade jag match, vi vann med 10-0, så ja.

Nej nu ska jag gå ner till mamma och bli kliad i håret :D det tycker jag om!

Puss ♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!