2007-02-26 | 16:42:25

Go away

... from my window


God eftermiddag!
Igår var det som sagt match mot oldies, jag stod imål. Trodde det skulle bli värre men jag fick ju inte många skott på mig. Jag släppte in 3 :P Det blev 7-3 :) Matilda var och kollade och efter halva tiden i sista perioden frågade matilda pappa var jag var. Jag hade ju sagt att jag skulle spela, jag hade även berättat att jag stod i mål. Den ungen är förvirrad men söt.

Idag började skolan igen. Började med bollspel där vi spelade innebandy, gick hyffsat kände bara att mina knän var rätt slut sen igår. Sen var det trååååklektioner fram till engelskan då vi skulle spela upp vår pjäs, Det var skitkul trodde att jag skulle vara nervös men icke. Sen har jag varit på handledar samtal på naturkunskapen och jag ska skriva om elkänslighet. Verkar vara intressant.

Ska kolla på innebandy ikväll ♥

Börjar 10,25 imorgon :D SOVA LÄÄÄNGE!! :D


Pusshej

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!