2007-02-23 | 13:59:01

good luck to you

... hope you'll have your the cake and eat it too.

God dag!
Sportlov nu och bloggandet har ju inte varit på topp.
I tisdags var jag i Helsingborg hos tandläkaren, sen på väla. Sen åkte jag och Anex till familjen Karlsson för att åka på BARN KANAS för Jim. Han fick en Spiderman-sparbössa av mig och Gilette fusion den oranga av Anex. Han blev väldigt glad, verkade det som iallafall. Vi åt glass, maränger, bärmix och kanenbunnar.
(inget fel på stavningen, det är en hyllning till matilda ;) )

I onsdags gjorde jag inte så mycket på dagen, ringde Izza och frågade om hon ville äta gott på kvällen med mig. Hon var med Cilla så hon fick självklart också följa med. Skulle ha sett på Herrmatch men den blev inställd pga vädret. Så jag och tjejerna bestämde oss att åka hem till Izza och kolla på film och sedan nanna. Hade väldans trevligt. Jag somnade först på golvet i vardagsrummet, vad annars?! Vid 2 gick vi upp och la oss på Izzas rum. Sov väldans gott. Sen igår gjorde jag inte mer än att jag tränade.

Idag är det match x2 som gäller. Först spelar vi och sen herrarna :)

Blir lite plugg nu!



Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!