2007-02-11 | 22:32:27

Hello tomorrow

... and goodbye to yesterday.

godkväll!
Helgen har passerat, den har varit lagom skön och lugn.

Fredagen började det med att jag åkte till väla med mina systrar. Handlade INGENTING. oooh duktig som man är. :P Sen tog jag det bara lugnt på kvällen.

Igår firades Matilda med "vuxenkalas" jag säger barnkalas för hon är ju bara 6. Kenth och Jim kom också, trevlans. De stack hem vid typ 7, jim skulle mest troligt ha sovit här men han fick ont i magen efter alla hamburgare han åt så han följde med hem till karlssons igen. I samma veva som de stack hem så stack jag till crille enligt avtalat möte (melodifestivalen) även my och emmy var med. Vi hade trevligt och vi snackade, spelade kort och krängde chips ( mesta dels jag ). Det blev hemfärd för mig och emmy vid 1, var hemma cirkus 1,40 men somnade desto senare.

Idag har jag inte gjort så mycket. Kollat på VM och på en herrjunior match. Anja Pärson vann som säkert alla redan vet men även Herrjuniorerna vann 8-5 om jag inte minns helt fel. Sen mös jag med mamma i soffan och har även gjort företagsekonomi läxan! Riktigt flitig.



We're sexy, we're hot, we're everything you're not!

Vila i frid Ante. Vi älskar dig då, nu och föralltid.

Kommentarer;
anonym (thour)

sicken rumpa. ;)

2007-02-11 kl. 22:35:20

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!