2007-02-13 | 08:48:08

my papa told me

... just stay out of trouble.

God morgon! 45685-11
Idag är det tisdag och en vecka sedan Ante begravdes. Har så mycket inom mig som jag vill få ut men vet inte på vilket sätt, det finns heller inga ord för det som ligger inom mig. Det är som om det är ett helt annat språk och jag förstår det inte.
Kommer nog aldrig att förstå det heller.

S
aknaden är enorm, man fattar inte hur mycket man älskar någon fråns man har mist det.


Vet inte vad som händer till helgen än men lovet är snart! 3 dagar kvar. Känns som att det behövs just nu!

Frukosten kallar.

Puss♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!