2007-02-15 | 22:59:09

på gatan

... där jag bor.







Godkväll!
Ska börja med gårdagens match, vi vann med 6-3 (7-2), jag spelade inte precis bra så nu struntar vi i det. Idag var det skola, Gabbe körde mig till skolan. Så jag fick extra sovmorgon men jag uttnyttjade inte den väl. Vaknade cirka 20 i 9 av sms från Crille. Nu är han i Frankrike den grisen! 
Sen rullade allt på som vanligt i princip. Sen var det hem och slappa för att senare åka till idrottshallen och äta pizza och sedan kolla på Herrmatch. Pizzan var god, så god att jag fick ont i magen så mycket jag åt. Herrarna förlorade och mitt intresse för matchen förlorades efter cirka 9 mål från bortalaget ;P

Imorgon är det kompensationsdag för öppethus dagen, dvs jag kan sova hur länge jag vill. Härligt värre! Eller jag kommer inte sova så värst länge om jag känner mig själv. Imorgon är det även borta match mot Strövelstorp, de ligger etta så vi får se hur det går!

Puss ♥

 


 

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!