2007-02-14 | 11:24:01

summer came

... like cinnamon.

God Middag!
Sitter i skolan nu, glömde idrottskläderna :/ lite slarv där ja. De skulle nog ändå bara spela badminton så jag missar inte så mycket. Idag ska jag plugga, ringa Rita och övertala henne om en sak till Babe ;) Sen ikväll ska jag spela match. Sen imorgon är det sista skoldagen innan lovet. Har ju kompledigt på fredag så jädrans skönt :D Men blir kanske match på kvällen, vet inte om jag är uttagen eller inte. Får se det imorgon. Imorgon är det även träning, eller ja vi ska kolla på herrmatchen.

Imorgon åker älskade Crille till La France. Han ska vara borta i en vecka. FY FARAO! jag kommer saknar han like hell.



Idag alla hjärtans dag. Jag förstår innebörden med dagen men varför specificera sig på en dag? Varför ska man visa all sin kärlek på en och samma dag? Betyder det inte mer om man får lite då och då? Uppskattar man inte kärleken mer? Det är rätt självklart att man uppvaktar sin käresta på Alla hjärtans dag. Men varför kan man inte komma på en annan dag och göra det som en överraskning tex 24 maj?! Det skulle jag ha uppskattat mer ändå!
Alla hjärtans dag är överskattat!



       
Ante, vår ängel.


Puss


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!