2007-02-25 | 10:44:52

whis you were here

... dont you know that the stove is getting colder?

45685-11


I miss your laugh, I miss your smile
I miss everything about you
Every seconds like a minute

Every minute's like a day
Now you're far away.


God förmiddag.
I fredes gick det åt pipsvängen vi spelade urkasst och förlorade med 3-4. Herrarna förlorade också. Sen gjorde jag itne mycket mer i fredes.
Igår gick jag till min syster då bestämde vi att vi skulle åka till väla för systemet hade öppet till 3 :p Jag köpte lite underkläder, hittade ett par guldiga björn borg så dem. Sen lite annat onödigt skit. Åt kvällsmat hos syrran och kollade på melodifestivalen där. Matilda blev jättesur för hennes "bästis" åkte ut. Det var Caroline af Ugglas. Hon var bästis med henne för hon hade en dotter som är lika gammal som Matilda.
Idag ska vi spela "match" mot oldies. Jag ska förmodligen stå i mål så vi får se hur det går :P

Nu ska jag klä på mig .

bye

 


Kommentarer;
Anonym

haha.. matilda är ju för härlig... ;)

2007-02-25 kl. 15:22:36

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!