2007-02-17 | 23:49:16

you said

... i think how you're feeling.


Godkväll!

Vet inte vad jag ska skriva, mitt huvud är tomt.
Jag är full av saknad. Det är fyra veckor sedan idag Du rycktes ifrån oss. Tårarna bara rinner och rinner det går inte att hejda dem. Jag ska inte låta dem hejdas heller. Jag vill fortfarande inte förstå det. Jag vill ha dig här hos oss, i livet. Man får ju inte alltid som man önskar, nästan aldrig faktiskt.
Lovet är framför mig och det är meningen att man ska ha kul och slappa, men jag är riktigt rädd. Jag får tid för att tänka, tänka på dig Ante. Jo visst ska vi tänka på dig men jag börjar bara gråta och när man väl börjar kan man inte sluta känns det som, och det gör bara ondare och ondare i en.



Veckan består inte av så mycket mer än att jag ska åka skidor med innebandy töserna. Sen kolla på innebandy, sitta i seketariatet. Sen blir det nog en vända till Stidsvig med för Babe fyller år.

Puss ♥

  

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!