2007-01-01 | 22:32:14

2oo6 borta

... och 2oo7 är här!

Igår var det grand final på 2oo6, jag ska inte överdriva men dagen var bra och trevlig. Festade heeeela tiden förutom då jag var lite ledsen men det redde ut sig! som tur var ska man kanske säga. 2oo6 slutade med tårar och 2oo7 började med glädje och lättnad!

Jag kan inte säga att 2oo7 kommer bli bättre än 2oo6 för 2oo6 har sina minnen som aldrig kommer att komma tillbaka medans 2oo7 har sina överraskningar! Men jag hoppas på ett minst lika bra år!

Tack till alla er som gjorde 31/12- 1/1 till en underbar kväll.


Love and like

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!