2007-01-10 | 16:04:13

i remember when

... i lost my mind.


GOTHIA VAR UNDERBART! Hade superduperkul där uppe :) Hände en massa kul även tråkigt, min klubba bröts, men jag köpte en ny. Trillade och slog i knät, slutade med en massa blåmäken på hela benet, men det går! Åkte ut i åttondelsfinal på grund av de blinda domarna! Men det finns inte mer att göra åt det nu! Nu är det bara att se framåt sisådär 4 timmar sen börjar matchen mellan ÅBY och örkelljunga. Jag ska inte spela men jag ska göra negerbollar till matchen och såklart äta en hel del SMET eller deg heter det kanske?! Gott det iallfall!

Kanske ska skriva lite om skolan med, lovet är ju trots allt slut. Men det gör mig inte lyckligare för just nu är det bara en massa problem med IV valen osv. Riktigt irriterande! Vad håller skolan på med? Vad man än väljer blir det problem hitan eller ditan! Dra åt pipsvängen! Lov om sisådär 6 veckor och jag längar innerligen! Nej nu ska jag nog sluta skriva om detta så att inte mina öron brinner upp!


Love and like

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!