2007-01-02 | 22:40:16

still don't know

... what I was looking for.

Goderafton allihopa!
Idag har jag inte gjort allt för möd faktiskt. Jag har solat, kört bil, varit med mamma och handlat, träffat Sean och Simon :D I looove them! Jag har även tränat, var inte så mycket jippi med den träningen faktiskt. Allt sög och ja! 
Men gothia börjar närma sig och jag har redan börjat småpacka för jag vet inte om jag hinner imorgon, Sean kommer och leker med mig!
Kommer vara borta från torsdag till söndag så fett najs!

Nej nu ska jag gå och läsa min bok! Vara lite duktig, har hållt på med den i ÖVER 1 månad ;)


Love and like

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!