2007-01-16 | 17:56:20

turn away

... if you could get me a drink.

45685-9
God eftermiddag / kväll!
Var ska jag börja med att berätta saker? Helgen var lagom skön. Gjorde inte så mycket i fredes var hemma och slappade. Lördes var jag och tittade på match i Landskrona och sedan var vi på väla. Söndags var jag inne hela dagen pga blåsten. Hade inget bättre för mig än att jag gjorde matte. Låg lite efter där ja så jag kände att jag var tvungen. Sen slappade jag rätt rejält också! Men igår var det inga sådana visor icke. Guran ringde mig typ kvart i 4 men jag hade lektion så jag ringde upp honom senare och då ville han och martin komma hem till mig och äta kladdkaka och spela monopol, vilket vi gjorde. Kladdkakan var GOD och monopolet gick åt PIPSVÄNGEN, inte för martin för han vann. 

Kanske ska fortsätta på förra bloggen med. Iv valen verkar fixa sig. Jag fick inte privatekonomi men jag ska ha elitidrott istället i trean så jag får mina jäkla poäng. Men det finns fortfarande rötägg i administrationen på skolan! Då menar jag RIKTIGA rötägg!

Nej ska ner till matilda nu!

Love and like

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!