2007-01-20 | 14:23:56

Wipe off

45685-10... that make up.

Goddag!
Veckan har varit helt okej, jag klarade mig. Den har bara innehållit skola och träning. Skrev även in mig på körskolan häromdagen. 5 månader och 8 dagar kvar tills jag är 18 så jag tänkte att det är lika bra att börja med körkortet nu.
Idag ska jag kolla på herrarnas match, sen alex match och sen blir det antagligen Moud ikväll. På något sätt blir det det.
Idag är det även RITAS 40 års dag :D GRATTIS! För er som inte vet vem Rita är så är det Johns, Kenths, Jims och Lovisas mamma och Anders fru!

Nu ska jag fixa det sista!

Love and like

Kommentarer;
Anonym

dessutom är det min faster osså xD :)

2007-01-21 kl. 18:54:39

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!