2007-03-06 | 21:25:52

and i

... never thought I'd feel this way.

Helgen var superduper. Tack alla. Festen var rolig men den spårade delvis ur för min och kanske andras del. Jag yrade runder lite överallt och emmy började leta och tillsist ringde hon mig och då var jag vid soptunnorna?! vettifan vad jag gjorde där men jag var där. Tack Hilding för ferren!



I söndes var det en riktig sotte dag låg i sängen princip hela tiden fram till 3 eller något. Sen gick jag upp och åt glass med mamma och storasystern! Kollade även på tv. Det blev svårt att sova på kvällen i och med att jag inte hade gjort något annat på dagen men jag somnade till sist.

Igår eftermiddag gjorde jag inte allt för möd. Pluggade och bakade kladdkaka för jag skulle bli upphämtad av Macke och Crille för att åka till Emma, där Emmy var, och kolla på Pyjamas. Skit rolig film. Det var allmänt mysigt. När Macke skulle köra hem mig frågade han om det var okej med ett bya varv och det var jag med på. Macke skrek Skit ner dig till en person och sen spelade de in det på crilles mobil och körde och letade upp folk och satte igång det skitet. Riktigt jävla kul var det.

Dagen började med att jag försov mig. Hur jag nu lyckas. Skulle gå upp 7 för att ta bussen, sover vidare. Kl 8 ringer Sarah och frågar om vi ska ha Naturkunskap och då säger jag ja. Då tänker jag nä men jag sover ett litet tag till, ungefär en kvart. Somnar och sen vaknar jag vid FEM I HALV 10!!! Jag bara oh my Goooooooooooooood! Jag skyndar mig upp, skickar sms om att jag missar första lektionen. Klär på mig och slänger mig på cyklen kvart i 10, 10 är jag på skolan. Jag var rejält trött i skolan. Fast min extra sömn. Gick trögt på lektionerna ville bara hem till sängen. Väl hemma möts jag i dörren av älsklings Matilda. De har gjort negerbollar till hennes sjuka mamma. De skulle ta med sig det ner till henne sen när de var tillräckligt stela. Gabbe kommer hit efter en tur på väla hon har köpt headset som vi bytade för jag nu har jag en dosa på som jag kan byta låt utan att ta upp mobilen. Sen var det fika hos sjuklingen. Hem laga mat och vidare till träningen där det var ett ordentligt fys-pass! skönt men jobbigt!

Nej nu ska jag kila!

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!