2007-03-15 | 17:38:38

fi fi fi filura

... det kan lilla karlsson bra.

God eftermiddag!
Dagen har varit helt okej, eller ja hade skit ont i huvudet innan så jag fick åka hem, macke körde mig, och knapra piller så att jag har kunnat plugga tyska och engelska. Annars har jag inte gjort så mycket. Jag hade prov i dag igen, gick bra trots att jag inte har pluggat. Men bokföring är inte så svårt. Jag tycker att det är grymt kul :) Får bara se hur det ser ut när man får tillbaka det :P

Matilda var även här innan. Hon är så söt men snuskig. Hon tar en på brösten, drar ner sina byxor. Ack jag vet inte var hon får allt i från! Det kan ju inte vara från sina mostar inte ;)
image32
      gud vad jag älskar henne.


Ante jag saknar dig.

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!