2007-03-10 | 00:31:27

I try to be

... like Grace Kelly.


God kväll / natt.

Veckan har gått snabbt, skitsnabbt om man ursäktar mitt språk. Jag har inte gjort mycket mer än plugget och innebandy. En sak som jag har märkt är att jag inte orkar med att gå upp på mornarna. Ligger kvar till 20 över 8, halv 9 någonting. Jag kanske inte kommer i säng i tid men jag försöker iallafall.

Idag, fredag, var jag först på Familia för att lämna in Anex skor som har gått i sönder för 2a gången. Sen bar det av till väla. Var inne på telenor för att byta mitt headset för ena hörluren var sönder. Men den tillhörde egentligen inte det headsetet men skit i det för jag fick ett nytt ;p Jag fixade även present till Emmy, du kommer verkligen bli chockad. Du kanske till och med svimmar av! Det du, det är grejer det!  Jag lämnade även in min älskade mobil, så får ha min gamla skitmobil! USCH!
Sen var det bara hem snabbt och äta för att sedan bege sig till bowlinghallen för att spela med Emma, Waltan och Emmy. Skit kul, jag kom på 3:dje plats båda serierna men skit i det jag är inte duktig så ja. Sen åkte vi hem till Emma för att titta på lite tv och nu sitter jag här. Dvs inget liv.

Imorgon blir det städning och plugg. Får fin besök imorgon. Melodifestivalen ju! :P
Söndag blir det match och sen kalas och plugg på kvällen!

image28
Åh herre! Vilken ferre!


PS! Jag älskar lorkan ;) DS!

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!