2007-03-16 | 16:54:18

när man är bästisar

... har man jämt så kul tillsammans.

Fredag idag, jävligt skönt kan jag säga. Veckorna rullar på men det kunde ha varit bättre. Fick tillbaka mitt Fe prov idag och det gick bra. Gjorde även tyskan idag får se hur det gick. Hoppas på VG. Ikväll ska jag kolla på fotboll och sen ska Emmy med hem och sova här för vi har samling imorgonbitti. Tidigt, redan halv 7. Vi ska spela Dm :) Det tycker vi om :)

45685-20Jag saknar dig Ante så att det inte är klokt.
Jag vill bara att du ska vara här, det låter så själviskt att säga så och det är det med, men du var en sådan härlig och snäll person, bror, son, vän och ja allt vad du var. Jag kan inte förstå att du mådde så dåligt att du var tvungen att lämna oss. Som jag sa den natten då jag fick reda på att du var borta, kan du inte bara komma fram och säga "Du är med i dolda kamran". Jag vet att det inte kommer bli så, men viljan finns där. Om det bara skulle ha varit så så skulle det bli bra sen. Men det kommer aldrig att bli riktigt bra utan dig. Det kommer att bli bättre men aldrig 100% bra. Aldrig.
Idag är det två månader tills att du skulle ha fyllt 27.
Jag älskar dig och saknar dig enormt mycket.
Man vet aldrig vad man har fråns det att man mist det.

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!