2007-03-25 | 11:57:00

Oh Billy Brown

... had lived an ordinary life.

Det var ett tag sedan jag skrev, eller ja en vecka men jag har haft så mycket att göra med skolan osv.
Har inte gjort så mycket förövrigt heller mer än att i tisdes hjälpte jag och Anex Gabbe att flytta. Sen slappat rätt möd.

Igår började dagen med att städa och göra vid sig för vi skulle kolla på Matilda när hon hade gympa uppvisning. Sen körde jag min Greger, MIN ford. Det gick skit bra fast att den är skitsvår att styra. Sen bar det hemmåt och jag och Anex åt 21:an mat. Kollade på Oc med henne, vilket vi har gjort typ sen i torsdags.
Vi åtta kommer galenskaparna, dvs Crille, My, Twilla och Macke. Vi åt en kladdis som jag hade gjort, som vanligt ;) Vi kollade på Sikta mot stjärnorna, men det var så jävla B, Galenskaparna, som var seg i början, till sist satte vi i "what a girl wants" och det var bara jag som tittade på den för Crille och Macke brottade ner Twilla. My satt vid datorn och spelade ett spel som jag inte vill nämna vad det var för något! Vi åt popcorn (måste balansera kladdisen med något någerlunda nyttigt) och då fick vi ett dille på att vi skulle köra byavarvet. Vi åkte det ett x antal gånger och spelade "SKIT NER DIG", Mackes skratt och Tiffany persson! Vi åkte till Ekebo för att checka läget men det sög så vi åkte vidare till Ängelholm för Matilda mådde inte hundra + att hon skulle hämta saker hos sin mamma. Vi åkte till skälderviken och såg på havet ( det var mörkt så vi såg inte ett skit ). Vi kollade på Matildas gamla hus. Sen var det MCDONALDS TIME! Macke skulle få en hamburgare för att han varit så snäll och kört! Vi gick McDriven. Skit kul, höll på att kissa på mig av skratt. När han hade fått sin hamburgare sprang vi in där inne mot toan. Jag skrev mitt telefonnummer på en sevett och Crille gav den till killen i kassan. Han har INTE hört av sig! Jag blev lite ledsen xD Sen blev det hemfärd och ytterligare ett byavarv!

Idag ska jag kolla på damlaget vs. Oldies! Men kan inte spela själv pga jag är förkyld :/

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!