2007-03-14 | 18:43:31

take a look

... at my girlfriend.

Goddag!
Det är redan onsdag. Fy för ja! Kanske ska börja med helgen, finbesöket bestod av Emmy,Emma och Crille! Mitt rum var städat och fint! Vi kollade väl inte så mycket på Melodifestivalen utan det blev rätt mycket snack istället ;) Men det är härligt det med :) Emmy var inne på www.komikondom.se


I söndes var det match vi vann den, så nu blev vi 4 i serien. Riktigt gött :) Var ¨på kalas sen hos min kusin hon fyllde 16 i torsdags så det blev smörgåstårta och tårta. Det satt inte fel. Sen blev det inte mer den dagen. Tv och lite sådant.

I måndags var det bara skolan som gällde, skulle ha pluggat med men det blev inte av så ja. Sov en snutt på eftermiddagen.

Igår var det EMMYS FÖDELSEDAG :D Det firades med bilder på Emmy och ballonger. Vi gick även till Fenix och fikade lite grann! Gott var det ja! Kom hem somnade och sov en stund. Två timmar. Sen fick jag göra mat och sticka till träningen.

Idag har jag varit i Malmö och kollat på UF Mässa. Det var rätt bra för nu har vi kommit på lite ideer till hösten :) Känns riktigt bra kan jag säga. Sista timmen gick jag, med Kennie bredvid mig, och tog godis med papper inför hemfärden. Kennie ville inte ta något så jag fick fixa det på egenhand. Jag blev avsläppt vid Saab rondellen och begav mig till Crille som var sjuk. Jag hade godis kvar sen resan, jag tog rätt mycket godis. Jag gav Crille godis för jag har sett på Karlssons på taket att man blir frisk av godis. Han blev glad över att jag kom :)
Jag ska alldeles snart börja plugga töska. Har prov på fredag! JIPPI! eller något!




ante fan vad jag saknar dig!

Kommentarer;
thour

ni e för goooooa. :D sicken vecka. :D

2007-03-14 kl. 19:07:11

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!