2007-03-03 | 15:44:15

we're all been

... painted by numbers.


Hejhej!
Veckan har varit lagom stressig/slappig. När man väl har haft något att göra då har man 10000 saker att göra. JAg har äntligen börjat att plugga på matten. Har prov på onsdag och just nu kommer det att gå åt pipsvängen.

Igår var jag på bio med Emmski :D Vi kollade på Se upp för dårarna ! SKITBRA! Jag och emma skrattade högst, som vanligt då! Bian var slut 10 i 11 tåget gick 10 över så det blir liite panne där. Jag har tidspanik. Tåget gick bara till Åstorp så mina älskade vänner hämtade mig där. De va Macke, Crille, Martin och älsklings Lorkan ;).

Idag var det upp tidigt för jag skulle till Hbg med Hilda och hennes två Hv (Jönköpings) kompisar. Sen om en timme åker jag till Emmy med emma. Sen kommer pojkarna. Vi ska ha förferre för att sedan bege oss till Hilda :D Party all night looooooooooong :D


puss

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!