2008-12-11 | 19:29:36

det var på tiden.

Föreläsningen idag gick bra förutom att jag gäspade så högt att Harald hörde det, men det är sånt som händer. Efter det så finslipade vi på vårt projektarbete så vi är typ klara nu. Bara innehållsförteckningen kvar. Det känns så underbart skönt att organisations uppgifterna är avklarade, de har präglat en de senaste veckorna och man har inte dirtekt kunnat fokusera på något annat. känns som att man kan pusta ut för en gångs skull. Tyvärr har man den första av 2 tentor om en månad så det blir plugg över julen.


När jag kom hem var det matlagning på schemat. Orkade inte riktigt laga spagetti och köttfärssås så det blev kotlett med potatis i ugnen. Så nu är det bara disken kvar. Orkar inte :/ Ingen som känner sig manad?


Ska iaf snart ta tag i diskandet fast att jag inte orkar för efter det ska jag ut och gå. Känner att träningsverken börjar komma från bodypump passet imorse.

/ V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!