2008-12-15 | 18:01:31

du får inte göra om mitt namn och kalla mig för din.

Föreläsningen idag var riktigt seg! Satt mest och tänkte på annat vilket de flesta i salen nog också gjorde. Harald ser ut som doktor snuggels men han är drygare än ett diskmedel. Det kan ta år för honom att berätta en sak. Vilket innebär att man somnar ibland. Nog med detta.
Nu sitter jag här och är riktigt mätt. Har fixat mitt muntliga till på torsdag och ska alldeles snart sätta mig med det arbetet som vi ska opponera på. Sen blir det kanske (läs med stora bokstäver och ett stort frågetecken efter) plugga på ekonomistyrning. Sen vid 9 blir det tv för då är det CSI vilket jag älskar.

Har glömt att berätta att mitt "datorskåp" är uppe på plats. Det kommer att komma bild senare för just nu orkar jag inte resa på mig!



Däremot lägger jag in en bild på Gabbe och Daniel för att Gabbe är så kär att hennes immunförsvar har försvunnit och hon har ingen röst kvar :p

Kommentarer;
Gabbe

det e inget roligt att inte ha nån röst...men att va kär är helt underbart!!!

2008-12-15 kl. 23:32:19

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!